Hoe geef ik microfonisten/scheidrechters of wedstrijdleiders toegang tot de jury app?

0 stemmen
gevraagd 22 juni 2017 in Atletiek.nu Jury-app door Support Atletiek.nu
Meerdere niet-juryleden willen graag live mee kunnen kijken in de jury app. Hoe stel ik dit in, zodat zij géén uitslagen kunnen invoeren of wijzigen?

2 Antwoorden

0 stemmen
beantwoord 22 juni 2017 door Support Atletiek.nu
 
Beste antwoord

Als wedstrijdorganisatie kun je meerdere personen machtigen om mee te kijken in de jury app, zonder dat zij iets kunnen wijzigen in de jury app:

  1. In het rechter uitklapmenu ga naar "Rechten beheer".
  2. Zoek het email adres op van de persoon (hij/zij moet eerst een account hebben aangemaakt op Atletiek.nu).
  3. Vink aan dat dit account rechten heeft om mee te kijken in de jury app:
0 stemmen
beantwoord 31 augustus 2017 door Support Atletiek.nu

Chris Mommenhof heeft een handleiding gemaakt speciaal voor microfonisten die de jury app graag willen gebruiken, je vindt de handleiding hier.

opmerking gemaakt 30 mei 2018 door Carry Megens
Dankjewel voor die handleiding
opmerking gemaakt 10 juni door Carry Megens
Link geeft nu een 404, waar staat de handleiding nu?
...