Hoe kan ik de locatie wijzigen voor wedstrijdsuggesties in de wedstrijdkalender?

0 stemmen
gevraagd 14 november 2015 in Wedstrijdkalender door Karlijn Jansz
Als ik probeer te zoeken in wedstrijden om in te schrijven krijg ik alleen wedstrijden gelinkt aan alphen aan Den rijn en niet de wedstrijden gelinkt aan leiden atletiek waar mijn dochter lid is  
Ik kan de wedstrijden dus niet vinden waarvoor ik haar wil inschrijven

3 Antwoorden

0 stemmen
beantwoord 2 januari 2016 door Support Atletiek.nu
 
Beste antwoord
Er worden in de wedstrijdkalender geen locatie suggesties meer gegeven, wegens de veelal (te) onnauwkeurige locatie bepaling. We werken aan nieuwe wedstrijdsuggesties die relevanter zijn per persoon.
0 stemmen
beantwoord 15 november 2015 door Support Atletiek.nu
Atletiek.nu probeert de locatie zo goed mogelijk zelf te bepalen. Deze locatie gebruikt Atletiek.nu voor suggesties van wedstrijden bij jou in de buurt. Dat zijn meestal 5-6 suggesties. Onder het blok met suggesties zie je per maand ALLE wedstrijden. Dus daaronder vind je alle overige wedstrijden, ook verder dan jouw buurt.
opmerking gemaakt 16 november 2015 door Karlijn Jansz
Beste Mark,

Bedankt voor het antwoord.  Als ik het kopje alles probeer blijven alleen de wedstrijden van ilion zichtbaar. inschrijven voor een wedstrijd In februari voor leiden atletiek lukt dus nog steeds niet helaas.
opmerking gemaakt 16 november 2015 door Support Atletiek.nu

Beste Karlijn,

Er zijn momenteel geen wedstrijden van Leiden Atletiek waarvoor je je kunt inschrijven.
Zo ziet het overzicht voor wedstrijden waarvoor je je kunt inschrijven er bij mij uit:

Directe link: https://www.atletiek.nu/wedstrijden/#{"s":"","e":["in","out"],"pdst":1,"r":[],"d":[0],"sd":-30610227600,"ed":-30610227600}

Ziet dat er bij jou totaal anders uit?

opmerking gemaakt 16 november 2015 door Karlijn Jansz
Beste Mark

Lijkt zelfde.
Zijn aantal kinderen voor indoorkampioenschappen op 13 februari ingeschreven.  Ik kan die wedstrijd niet vinden op atletiek.nu. moet wel via de site ingeschreven worden.
opmerking gemaakt 16 november 2015 door Support Atletiek.nu
Beste Karlijn,

Je kunt het beste even contact zoeken met de vereniging zelf. Het ziet er naar uit dat zij de wedstrijd nog niet hebben aangemaakt in Atletiek.nu.
0 stemmen
beantwoord 29 november 2015 door Juliette Donker
Ik zit met hetzelfde probleem, alleen krijg ik wedstrijden voorgesteld in het Oosten van het land, terwijl mijn kinderen in Zoetermeer sporten. Ik wil graag ook de wedstrijden wat dichter in de buurt. Hoe kan ik dit laten aanpassen?
opmerking gemaakt 9 december 2015 door Support Atletiek.nu

Als het goed kun je, bij een ander overzicht, ook een lijst met alle wedstrijden zien. Zie deze pagina en de opmerkingen op het vorige antwoord. Kan je dit bevestigen?

...