Kun je het eigen clublogo op de prestatiekaart plaatsen ipv AWA logo?

0 stemmen
gevraagd 30 maart 2016 in Klassementen door Linda van Ooijen
We zitten nu nog in de voorbereidingsfase van de wedstrijd.

Maar mijn vraag is hoe en of je het clublogo kan plaatsen ipv het AWA logo op de prestatiekaarten/diploma's?

Ik kan nu alleen nog maar een titel en een lijnkleur kiezen, maar ik kan geen voorbeeld tevoorschijn halen of andere opmaak vinden voor de prestatiekaart/diploma.

Gr Linda van Ooijen

2 Antwoorden

0 stemmen
beantwoord 18 april 2016 door Support Atletiek.nu
geselecteerd 5 juni 2016 door Support Atletiek.nu
 
Beste antwoord
Je kunt sinds dit weekend zelf diploma templates opmaken en vormgeven.

Dit kan via het rechter beheermenu --> 'Uitslagen Printen' --> 'Diploma templates instellen'.

Daar vind je vervolgens een uitleg hoe je een template kunt aanmaken.

Zie ook deze antwoorden:

https://www.atletiek.nu/help/?qa=346/hoe-kan-ik-zelf-diploma-templates-aanmaken-en-instellen&show=346#q346

https://www.atletiek.nu/help/?qa=344/hoe-kan-ik-voor-athletics-champs-de-diplomas-uitprinten&show=344#q344
0 stemmen
beantwoord 3 april 2016 door Cora Sistermans

Ik had dezelfde vraag en heb er op 31/3/16 per mail antwoord op gekregen: 

Over ca een maand komt er een nieuwe module waar je de diploma helemaal kunt vormgeven zoals je zelf wilt. Nu is het standaard diploma inderdaad niet verder aan te passen.
 

Met vriendelijke groet, Cora Sistermans

...