Wat moet ik met de melding dat masters te oud zijn voor categorie senioren voor seniorencompetitie ?

0 stemmen
gevraagd 14 juni in Categorieën & onderdelen door Bart Kieftenbeld
Als wedstrijdsecretaris krijg ik melding dat 24 atleten zijn te oud voor de seniorencompetitie en 62 atleten zijn te jong.

Moet ik daar iets mee of is dat alleen ter kennis ?

Als ik niks doen, staan ze dan gewoon op de startlijst en in de uitslag ?

2 Antwoorden

0 stemmen
beantwoord 8 juli door Support Atletiek.nu
 
Beste antwoord
De melding dat atleten te oud/jong zijn is puur ter informatie voor jou als organisatie. Als het akkoord is dat die atleten toch deelnemen in de betreffende categorieën, dan hoef je geen actie te ondernemen.
0 stemmen
beantwoord 8 juli door GAC Hilversum
Ja geeft alleen aan dat er 1 algemene master categorie is gemaakt, er wordt dus vb geen WMA punten correctie per leeftijdsgroep toegepast.
...