[Gefixt] Vinkje aanmelden in jury-app verdwijnt

0 stemmen
gevraagd 15 september in Jury-app bug reports door Wedstrijdsecretariaat Prins Hendrik
bewerkt 18 september door Support Atletiek.nu
Alle deelnemers op de startlijst zijn aangevinkt als aanwezig. Bij het later opnieuw oproepen van de startlijst zijn een of meerdere vinkjes verdwenen. Ra, ra , hoe kan dat?

2 Antwoorden

0 stemmen
beantwoord 18 september door Support Atletiek.nu
 
Beste antwoord
Bedankt voor het melden van je gevonden probleem en de extra telefonische toelichting!

We hebben het probleem kunnen reproduceren en er is zojuist een kleine update doorgevoerd die het probleem heeft verholpen!
0 stemmen
beantwoord 17 september door Support Atletiek.nu
Dit probleem hebben we nog niet eerder gezien.

Hoewel het zetten van de vinkjes verder geen gevolgen heeft in de jury app en alleen dient voor het jurylid om te inventariseren wie al wel/niet bij het onderdeel aanwezig is, zoeken we graag voor je uit wat hier precies de oorzaak van is. Zou je hierover contact willen opnemen per telefoon op 023-2014 111? Dan kunnen we je wat meer vragen stellen en vragen het probleem te reproduceren, zodat we kunnen vaststellen wat er precies misgaat.
...