Gecombineerde wedstrijd Athletics champs en klassiek atletiek

0 stemmen
gevraagd 9 augustus 2017 in Startgroepen / Tijdschema door Stefan de Block
bewerkt 21 augustus 2017 door Support Atletiek.nu
Ik heb een nieuwe wedstrijd aangemaakt met als hoofdsjabloon at champs wedstrijd 4. Nu heb ik toegevoegd sen, masters en junioren.

Als ik tijdschema wil invoeren kan dat alleen als ik van automatisch naar handmatig ga. Ben ik dan alles kwijt van het tijfschema van at champs ?

2 Antwoorden

0 stemmen
beantwoord 21 augustus 2017 door Support Atletiek.nu
 
Beste antwoord
Ons advies is om géén Athletics Champs wedstrijd te combineren met klassiek atletiek binnen 1 wedstrijd in Atletiek.nu.

Het kan theoretisch wel, maar we bieden hier geen ondersteuning voor omdat het foutgevoelig is en veel extra werk oplevert.

De beste oplossing is om in Atletiek.nu 2 wedstrijden aan te maken, 1 wedstrijd voor Athletics Champs en 1 wedstrijd voor klassiek atletiek.
0 stemmen
beantwoord 23 augustus 2017 door Stefan de Block
Kan ik de aangemaakt wedstrijd als nog omzetten naar 'een baanwedstrijd' zonder alles kwijt te raken ? Ik was gestart met een at champs template
...